Personálne riešenia
AGO Vás úplne odbremení a bude kontaktným partnerom pre Vašich spolupracovníkov.
Malé a stredné spoločnosti to poznajú: zástupy počas pracovnej neschopnosti, plánovanie dovoleniek, rozvrhovanie zmien zamestnancov pre optimálne splnenie objednávok, pracovné zmluvy, dochádzky, zmenové plány. Toto všetko zamestnáva fungujúcu spoločnosť a činnosti ako osobný kontakt a udržiavanie vzťahov so zákazníkmi sú zanedbávané.
So zaškolenými plánovačmi, kompetentnými kontaktnými osobami a správnym kolektívom spolupracovníkov Vás AGO odbremení! Náš kolektív spolupracovníkov sa skladá zo stoviek spolupracovníkov a naša udržiavaná databáza 30.000 uchádzačov sa každý mesiac rozrastá o ďalších 1.000.
Riešenie: AGO spracuje Vašu personálnu agendu a s menšími nákladmi, aké by ste mali Vy.